بازدید 4514

 تکذیب اظهارات ترامپ درباره حمله موشکی به عین‌الاسد

یک مقام مطلع نظامی با تکذیب اظهارات دونالد ترامپ درباره هماهنگی میان مقامات ایرانی و آمریکایی در جریان حمله موشکی ایران به پایگاه عین‌الاسد در عراق، گفت: از فردی که اصلی‌ترین شهرتش دروغگویی برای کسب شهرت و مقام و جلب آراء برای انتخابات آتی است، بیان مطالبی که غیر واقعی بودن آن بسیار واضح است، عجیب نیست.
کد خبر: ۱۲۰۳۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۵ 06 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، یک مقام مطلع نظامی با تکذیب اظهارات دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در خصوص انجام هماهنگی میان مقامات ایرانی و آمریکایی در جریان حمله موشکی ایران به پایگاه آمریکایی عین الاسد در عراق، گفت: از فردی که اصلی ترین شهرتش دروغگویی برای کسب شهرت و مقام و جلب آراء برای انتخابات آتی است، بیان مطالبی که غیر واقعی بودن آن بسیار واضح است، عجیب نیست.

وی با اشاره به اظهارات ترامپ مبنی بر این که چون از آسیب ندیدن پایگاه در جریان حمله ایران مطمئن بوده، هیچ‌گونه اضطرابی نداشته است، گفت: تهدید التماس گونه برای جلوگیری از انجام عملیات انتقامی ایران و همچنین اضطراب شدید ترامپ در لحظه اعلام خبر حمله موشکی کشورمان به عین الاسد به قدری واضح بود که سوژه اکثر رسانه های آمریکا شد.

این مقام مسئول افزود: در حالی که ترامپ ادعا کرده، موشک‌های ایرانی با هماهنگی قبلی به اطراف پایگاه عین الاسد اصابت کرده، تصاویری که رسانه های آمریکایی چند روز بعد از حمله موشکی از پایگاه عین الاسد منتشر کردند به روشنی نشان دهنده تخریب قابل توجه بخش‌هایی از این پایگاه بود تاجایی که دقت این عملیات سطح جدیدی از نگرانی های آمریکا از دقت موشک‌های ایرانی را برانگیخت.

وی با یادآوری مصاحبه ها متعدد مقامات نظامی آمریکا در خصوص وارد شدن آسیب‌های مغزی شدید به تعداد زیادی از نظامیان حاضر در پایگاه عین الاسد در اثر حمله موشکی ایران، تصریح کرد: اگرچه مقامات آمریکایی برای حفظ حیثیت خود هیچگاه  آمار واقعی تلفات ناشی از حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد را اعلام نکردند اما مقامات پنتاگون به دفعات به آسیب مغزی حداقل ۱۰۹ نظامی در جریان حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد اعتراف کردند.

وی افزود: با رجوع به رسانه های آمریکایی به راحتی امکان مشاهده خاطرات برخی از سربازان حاضر در عین الاسد که شرایط پایگاه را در زمان حمله موشکی به جهنم تشبیه کرده بودند، وجود دارد.

این مقام مسئول در پایان گفت: ترامپ با داشتن ده‌ها پرونده فساد و محکومیت قضایی، قصد دارد مجددا کاندیدای ریاست جمهوری شود. بنابراین؛ به تاکتیک «دروغ بزرگ» گوبلز متوسل شده تا بتواند از مرگ سیاسی خود جلوگیری کند.

تصاویر قبل و بعد حمله به پایگاه عین‌الاسد توسط موشک‌های ایرانی

به گزارش فارس، ۵ روز پس از به شهادت رساندن شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه و همراهانش، نیروی هوافضای سپاه پاسداران در یک عملیات موشکی علیه پایگاه آمریکایی عین‌الاسد در عراق بخشی از انتقام سخت را اجرایی کرد.

سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران چند ساعت پس از این عملیات در یک نشست خبری جزئیات آن را تشریح کرد و گفت: ما ۱۳ موشک به‌سمت پایگاه‌های عراق شلیک کردیم، اما چند صد موشک را آماده شلیک کرده بودیم.

به اعتراف آمریکایی‌ها در این حمله، خسارات بسیاری به این پایگاه وارد شده بود و تعدادی نیز از سربازان حاضر در آن پایگاه به تعبیر خود آمریکایی‌ها دچار آسیب مغزی شدند. به همین دلیل، آمریکا به همه سربازان و نظامیان حاضر در این پایگاه مدال شجاعت هدیه کرده است. 

شبکه خبری سی ان ان آمریکا نخستین تصاویر ویدیویی را از پایگاه نظامی آمریکایی عین‌الاسد در عراق پس از حملات موشکی روز چهارشنبه گذشته ایران پخش کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۸
تخریب قابل توجه به وضوح در عکسها قابل مشاهده است.
شدت تخریب اونقدر بالا بوده که زمین سوراخ و حفره بزرگی برداشته ولی ایکاش شدتش بیشتر می بود تا به نفت میرسیدیم.
ترامپ دروغ گفته موشک ها که دروغ نگفتن یک سرباز آمریکایی کشته نشد
بسه زشته
اینها رو ولش، آسیب مغزی شدید یعنی چه؟ و چه ارتباطی با اصابت موشک داره؟ موشک یا منفجر میشه و طرف رو با و پار می کنه یا با فاصله غیر تاثیر گزاری برخورد می‌کنه و نهایتا اثر روحی روانی می‌ذاره... این آسیب مغزی رو لطفاً یه کم تشریح بفرمایید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
اتفاقا اونی که نوشتید رو اعلام میکردند ولی دوستان زحمت کش هنگام ترجمه ضربه مغزی ترجمه می کردند یا یدونه شدید بهش
اضافه می کردند و میذاشتن رو خبر گزاریا
یوسف از همدان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
آسیب مغزی همون موج گرفتگی زمانه جنگ خودمونه یعنی انفجار تو فاصله زیادی اتفاق می افته ولی موج ناشی از اون روی مغز طرف اثر می زاره و بقول معروف طرف موجی میشه تو عین الاسد هم طرف تو پناهگاه بوده ولی موج انفجار ناشی از موشک روی مغزش اثر گذاشته البته اونجا هم تمارض برای گرفتن غرامت مرسومه و موجی شدن یک جراحت آشکار نیست بلکه خود اظهاریه کی به کیه منم هم بر اثر انفجار عین الاسد دچار موج گرفتگی شدم حالا بیا ثابت کن ادعام دروغه
هیبچکس باور نمی کند که امریکاییها از حمله اطلاع نداشته اند دقایقی قبل از حمله توسط عراقیها حتما مطلع شده اند
ضرورتی به تکذیب نیست دریافت اخبار از رسانه های خارجی وفضای مجازی مبین اعتماد کامل ملت به اخبار رسانه ها داخلیست
ترامپ راست گفته
با نظرسنجی میشه فهمید
مقام سیاسی عراقی هم همین رو گفت همون سال. مسئولین ما هنوز با مقوله اینترنت و دسترسی ما یه اطلاعات آشنا نیستن
عاقلی گفتا که از دیوانه بشنو حرف راست......درد ایران بی دواست
ما زدیم، شما هم بگو زدیم
اتفاقا چون تکذیب می کنید یعنی اون بنده خدا راست میگه
حرف راست از دیوانه بشنو
اینکه هماهنگ شده بود اظهر من الشمس است.
چرا فقط به یک پایگاه آمریکایی حمله شد؟ مگر نمی گفتید پایگاه های امریکای مانند گوشت زیر دندان تان هستند؟
به این مقام مسئول بگید که مردم قبل از ترامپ از همه چیز خبر داشتند
جالب اینجاست که در هر دوخبر-هم اصل خبر و هم تکذیب آن-از اشخاص مجهول صحبت شده در خبر ترامپ یکی از مسولین خبر داده-در خبر تکذیب هم یک مسوول آگاه -اینا اسم ندارند؟؟؟؟؟
هر ادم عاقلی همان روزهای اول فهمید که حمله اطلاع رسانی شده است ۱) اولا تخریب ها توسط موشک مربوط به ساز های سبک و صحرایی بود ۲) این همه موشک حتی یک کشته نداد این یعنی کسی در پایگاه نبوده است
خوب چیزی که عیان هست چه حاجت به بیان هست
این مقام مسول امریکایی اسم نداره ؟!؟!؟!؟!؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست